top of page

Gartner: Microsoft și ZOOM - lideri în sectorul Unified Communications as a Service (UCaaS)

Actualizată în: 3 mai 2023

Soluțiile celor 2 producători fac parte din portofoliul LASTING System S.A., distribuitor de soluții de UC cu valoare adăugată

Microsoft și ZOOM se regăsesc printre liderii din sectorul Unified Communications as a Service

Suntem bucuroși să vă anunțăm că doi dintre partenerii LASTING System, Microsoft și Zoom, au fost poziționați ca lideri în raportul realizat de Gartner®, Magic Quadrant™ 2022, pentru Unified Communications as a Service. UCaaS descrie companiile care oferă o suită completă de servicii de comunicații altor companii și joacă un rol major în comunicarea, colaborarea și productivitatea unei organizații.


Raportul UCaaS a evaluat 12 companii din spațiul comunicațiilor unificate și suntem încântați că Microsoft și Zoom, două companii care se regăsesc și în portofoliul de soluții și servicii al LASTING System, au fost poziționate ca lideri timp de 4, respectiv 3 ani consecutivi în raportul Magic Quadrant realizat de Gartner, una dintre cele mai respectate firme de analiză din lume.


Gartner Magic Quadrant for Unified Communications as a Service, Worldwide

Soluțiile de videoconferință, telefonie și contact center dezvoltate de compania americană Zoom Video Communications (cunoscută la nivel global drept Zoom) s-a alăturat portofoliului LASTING System în anul 2022. Ca urmare a semnării parteneriatului cu Zoom, colaboratorii LASTING au acces la o gamă variată de dispozitive pentru voce, audio și videoconferințe, acestea fiind deja integrate nativ și certificate pentru Zoom.


Astfel, LASTING oferă soluții complete în zona de comunicații unificate, venind în întâmpinarea nevoilor din piață printr-un model ”one stop shop” prin care clienții au acces la soluții complexe în mod rapid și eficient.


Microsoft Teams este una dintre cele mai cunoscute platforme video bazate pe cloud, create în mod expres pentru lucrul hibrid și pentru crearea unui ecosistem de conferință unitar. În cadrul portofoliului LASTING, Microsoft este un partener cu o tradiție de peste un deceniu, iar soluțiile Teams sunt combinate cu soluții complementare, oferite de o serie de vendori cum ar fi POLY, AudioCodes, Epos Sennheiser, ClearOne, etc.

 

Despre conceptul Magic Quadrant dezvoltat de Gartner


The Magic Quadrant este compus din patru arii în care se poate încadra o companie.


„Magia” ar fi dacă un vânzător ar putea intra în cadranul Leader fără a fi nevoit să traverseze celelalte trei cadrane. Acesta nu reprezintă o evaluare sau o recomandare a companiei, ci mai degrabă o analiză a furnizorilor în raport cu criteriile de evaluare declarate: abilitatea de a executa și viziunea clară în viitor. Cele patru cadrane în care se pot încadra companiile sunt:

  • Jucători de nișă – companiile se concentrează exclusiv pe specializarea într-o secțiune mică a întregii piețe și nu prezintă o viziune clară de extindere în viitor;

  • Vizionari – acele companii care au o perspectivă clară asupra direcției pieței sau pot vedea o modalitate de a remodela percepția asupra tehnologiei într-un mod inovator, dar lipsește demonstrarea acestor idei în prezent;

  • Competitori – companiile sunt bine structurate și țin pasul cu standardele actuale, dar tind să nu aibă viziunea de a oferi ceea ce vor cere clienții în viitor;

  • Lideri – aceste companii au demonstrat succesul în trecut, se ridică la standardele actuale și au de asemenea o viziune clară despre așteptările clienților din viitor.


Citește mai multe aici:


bottom of page